U bevindt zich hier: Thuiszorg » Onvrede melden, klacht of compliment
Onvrede melden, klacht of compliment
Wilt u onvrede melden of een klacht indienen?
Een klacht over zorg veroorzaakt door een zorgorganisatie of een klacht over zorg naar aanleiding van een onjuiste behandeling door zorgverlener is niet fijn. Ongeacht de reden kunt u zich niet goed of niet prettig behandeld voelen. Wij helpen u graag met het oplossen van het probleem.
Concentix Thuiszorg is aangesloten bij “Er is iets misgegaan/klacht over zorg”
Natuurlijk hopen wij dat u rechtstreeks uw klacht aan ons doorgeeft, maar we zijn ons bewust dat het niet altijd makkelijk is om een klacht over de zorg of de zorgverlener aan Concentrix Thuiszorg kenbaar te maken.
We zijn daarom aangesloten bij “Er is iets misgegaan/klacht over zorg”. Hiermee willen we de positie van onze cliënten verbeteren en bieden via deze onafhankelijke organisatie een heldere klachtenprocedure voor de zorg.
Eenvoudige klachtprocedure thuiszorg
Stap voor stap wordt aangegeven wat de mogelijkheden zijn en wordt u door de klachtprocedure van deze externe onafhankelijke instantie geleid. Het doel is om de onvrede weg te nemen en het vertrouwen wederzijds te herstellen.
Deskundig advies bij klacht in de thuiszorg
Mocht we er niet uitkomen, dan faciliteren wij een geschillencommissie die zich over de melding zal buigen en hierover een beslissing zal nemen. Deze geschillencommissie is onafhankelijk, erkend en voldoet aan de eisen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).
Geen klacht, maar juist een compliment aan de medewerkers in de thuiszorg?
Heeft u geen klacht maar wilt u juist een compliment geven?
Informeer ons dan via zorg@concentrixthuiszorg.nl